Kanske ändå?

Kanske lusten kommit ikapp?
Det var ju trots allt i går jag bloggade senast. Och idag. Alltså inte hundra år mellan inläggen.
Schysst!

Fortfarande ofantligt risig, men på bättringsvägen. Hoppas kunna gå ut i helgen.

Någon som vet vart man kan köpa ost utan mjölk? Typ tofuline?
Har sett på  nätet, men de levererar inte ända hem till k-d....
Jag vill gärna ha ost i maten, men det är ju inte så herrans lätt när jag inte får äta mjölkprodukter.

Tänker göra potatisgratäng nu till fredagsmys, men svärmor har en idé om fredagsmys hemma hos henne. Inte mig emot, att slippa stå vid spisen för andra gången idag.

Har spenderat dagen med att städa. Man ser dock inte ett spår av det. Städandet alltså. Allt annat finns spår av.
Mannen kommer bli vansinnig. För jag är inte så bra på att städa.
Ett rum är fint. Men när jag rensade det rummet, tvättstugan, så hamnade alla grejjor som inte hör hemma där - i vardagsrummet- Där det inte heller hör hemma.
Jag sydde dessutom ett par gardiner till samma tvättstuga.
Dock kan jag bara sy raksöm. Och jag har inte tid att använda nålar, och måttband. Det ska gå fort. Symaskinen brukar paja om det inte går fort. Eller så tar tråden slut. Eller min lust. Oftast sistnämnda.....

Så har jag beställt kort. 1000:-
Fan alltså, dyyyyrt.
Som vanligt på barnen, och som vanligt blir det julklappar till närmast sörjande.
Ja, de har säkert tröttnat.....
Skippade barnfotografen iår, har ju faktiskt en egen fotograf i mig själv.

Gjorde thaigryta förut, med lax, grönsaker och kokosmjölk. Apgott.
Märker att jag hoppar än hit än dit så jag borde nog hoppa ner i soffan nu.
Det finns ingen rim och reson i mitt inlägg.
Godkväll!

Kommentarer:
Postat av: camy

har sett ost av detta märket i någon affär.. minns nu inte vilken http://www.buteisland.com/. Men jag har ingen aning om det är gott eller inte..

2009-10-17 @ 09:41:42
URL: http://www.camy.se
Postat av: Kattis

Gott att du skriver igen! Många kramar

2009-10-19 @ 21:39:45
Postat av: Camilla

Hejsan! Jag googlade lite på "bemanningsplanerare" och trillade in i ett gammalt inlägg du hade gjort. Som jag förstår det har du arbetat som det, men inte nu längre? Det är så att jag ska på jobbintervju för just ett bemanningsplanerarjobb och jag gruvar lite för att de ska be om ett löneanspråk..för jag har iiiingen aning om vad lönerna ligger på för sådana! Jag har letat info som en galning utan att hitta något. Kanske du kan vägleda mig? Ber dig inte säga vilken lön du har/hade, men kanske en liten guidning om lönerna ligger kring 18' eller 28' eller någonstans därimellan? Som du hör har jag noll koll. Hoppas du kan hjälpa mig! Tack på förhand för din tid :) /Camilla

2009-10-28 @ 21:44:15
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits