slut

Förra veckans hårda arbete hos mammsen har tagit ut sin rätt.
Jag är helt slut.
Uppenbarligen har jag någon form av pollenallergi också. Crap.
Sitter dock bara i ögonen och droppar räcker gott.

Dotera söv inge vidare i natt, o resultatet blir då en sur mamma.
Får inte jag sova ordentligt blir jag ett pain!
Önskar så att barnen lär sig sova nattetid!
Att de inte fattar bättre.... knepigt.

Yeye, känner att meningarna blir hattiga o tattiga. Är för trött helt enkelt.
Lyssnar på utuben, men är uttömd på bra låtval.
Fanken.

Var förövrigt på intervju idag. Där jag redan jobbar. Och det gäller bara typ en dag i veckan eller så. Men va fan, det verkar skoj och jag skulle bli superglad om jag fick jobbet. skit att jag inte får det bara....
(hög tro på sig själv, or what???)

Just fan, det glömde jag. Jag har ju precis kaklat färdig kökshelvetet!
Woooohoooooo!
Det blev dretasnyggt! Funderar dock Icke på att sadla om. Fy fan så tråkigt det var!
Påbörjade jobbet i söndags efter jobbet. Men var så less på allt igår att jag behövde mig en välbehövlig dags vila. Jobbade ju dessutom tio timmar i kassan i går så... hade helt enkelt ingen lust.
Idag gjorde jag klart jobbet och med sonen på högra sidan och dottern på vänstra kände jag mig trygg.
typ.
Ja, det förståss. Jag lade inte ner själv o hjärta direkt. Och jag bannade dem båda för att kleta med "leran", rita på kaklet, dutta klet på väggen etc. De var då rakt inte till någon hjälp.
Och inte han däruppe heller.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits