Kizz

För fjärde dagen på raken har dottern gått blöjfri!
Hon är ju inte bra på tvåan..eller snarare, tvåan är hon väldigt bra på, men på fel ställe.
Däremot, påminner man henne flera gånger så lyckas hon med ettan på pottan mest hela dagen.

Men så idag var hon hos grannen och lekte. De springer fritt mellan våra gårdar.
Allt är tyst och jag mekklar med fogning av kakelplattor i köket. Hör dottern storgråta argsint.
Ropar på mannen att kolla läget.

Hon är fly förbannad när hon kommer in.
Jag har kissat!

Vi lugnar henne och säger att det inte gör något.

Hon stampar ner foten och skriker "Men jag har kissat!!!!!"

Återigen kramar vi om henne, skrattar lite, och säger att det är sådant som händer.

"MEN HÖR NI INTE; JAG HAR JU KISSAT!" Så stampar hon foten i golvet och skriker "AAAAAAH JAG HAR JU KISSAT!"

Skitförbannad!
Lilla sessan, det är ju inte lätt.....

***

I morgon börjar jag mitt nya jobb på mitt gamla jobb.
Två dagar per vecka ska jag jobba på personalavdelningen som bemanningsplanerare/administratör.
Coolt va?!?!
 wiiiiiii

Jag har ju långt kvar till heltid, men 25 timmar per vecka (kombitjänst sammanslaget) är apmycket bättre än mina 9.25

Kommentarer:
Postat av: Guar

Men va gött !! =) men du kör ikea parallelt? eller hur funkar det ? Pöss


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits