Officiellt!

Nu är det officiellt!

***

I början av sommaren blev jag erbjuden (utan att behöva söka) en tjänst på heltid, på mitt jobb.
Eller snarare, en kombitjänst.
Jag kunde inte tacka nej och var mer än nöjd.

Men så gick några veckor och ett nytt osökt erbjudande kom i min famn.
Jag tackade ja direkt. Självklart med dåligt samvete inför vad jag tackade ja till tidigare. Men, jag tänker på mig själv nu. Och på min familj. Och det kan inte bli bättre!
Visserligen bara ett vikariat, men det är en fot in och jag är jätteglad över möjligheten!

Jag har gått och blivit HR!

Kommentarer:
Postat av: Terese

Grattis gumman vad roligt för dig!!

2009-08-09 @ 08:05:29
Postat av: Liniz

Grattis grattis HR hanna =) Det måste väl firas? Vi är inne på ny månad nu.. och det innebär?? ;)

2009-08-09 @ 15:01:01
Postat av: Kattis

Grattis Hanna! Gläds med er!

Kram

2009-08-12 @ 15:07:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits