trött

Vi hade middag med jöbbe i går (saknade dig massor moe!)
Käkade på koriander och det var dynggott!

Jag och Emmeli hade förfestat en timme innan. Jag var sååååå lättpåverkad att det var pinsamt.
Hade haft migrän under dagen och natten, käkat 4-5 migränpiller. Det i hop med alkoh var najs.
Efter tre fyra vinglas var jag rätt bra dragen, och värre blev det.

framåt två gick vi hemåt. Jag hakade på ett gäng som skulle till H-hagen och Haga.
Jag började tala om att jag ville kräkas litegranna. Tror dock inte det var fyllan, mest maten. Käkade så jävla mycket under kvällen. Hur som helst, de jag gick med ville att jag skulle ta taxi. Men jag totalvägrade - var tvungen att gå av mig kräk-känslan. Inte helt klokt gjort av mig....

Men jag kom hem helskinnad. Somnade med linserna i...
Vaknade av att jag var yr, kring 6. Gick upp och hallellujade över att jag hade sån bra syn!
Tänkte förr eller senare sker under. Dock höll jag på att kräkas igen när jag såg mig själv i spegeln....
Sminkad, med illröda ögon. Va faaaaaan, tänkte jag, kliade mitt hår.
Tillslut så jag linsspåren och poletten föll ned....
Crap, de satt som snus (?). Gjorde dreta ont att ta bort.
Men efter en stund lyckades jag och hoppade direkt ner i sängen igen, för ytterligare tre välbehövliga skönhetstimmar.
Vaknade mindre onykter och kunde redan vid 11, rätt bakis, ta emot kära mor med assistent.

Kommentarer:
Postat av: Moe

oh myspys. hoppas ni hade trevligt. låter så iaf ;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits