Hockey-kväll!

Ny headline;
byt ut "socker är sötare än vatten" mot "guld är bättre än silver"

Idag har Huligan-Hunney (som jag kallades förr av någon sjuk anledning) tittat fram.
Är man inte på plats i LLA så får man göra det bästa av situationen.

Jag har på mig min lilagula tröja.
sonen har på sig sin svarta matchtröja (några strl för stor)
och dottern ville inte vara sämre hon utan trädde på sin storebrorsans lilagulatröja som han fick då han var nyfödd. Storleken är 62. säger kanske inte så mkt för vanliga dödliga, men föräldrar vet att det är för 4 månaders bebisar,
Mindy är 3.
År alltså.

Hejja hejja!

Vet inte varför, men jag är nervös. har varit det hela dagen, och egentligen handlar det hela inte om sportintresse.
De är söta. Jag hade tänkt byta ut ordet söt mot ett annat laddat ord, men mannen blir så sur då.
Jag vill iallafall ha guldet hem till stan!

Tänk vilken folkfest det blir!


***

apropå inget, så ska jag nog starta igång företaget snart.
Åtminstone regga namnet.

Haha.
Plugga?
eget företag?
Jobba vidare?

Hunney har många järn i elden, men kan hon bestämma sig?
Kan man både äta kakan och ha den kvar?
Eller ska man bara titta på kakhelvetet?
Låta det vattnas i munnen?
Frågorna är många.

Men svaret på föregående inlägg blev iallafall "Nada"
Det har regnat för jävla mycket så någon inoljning av utemöbler blev inget av. Inte heller biltvätt.
Jag säger så mycket men så rinner det ut i sanden.
Där har vi svaret till frågorna där uppe antar jag.... :( *muttrar och surar lite grann över "manjana manjana"*

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits